HAUG DESIGN VERSENY’14

DESIGN VERSENY’14

2014.09.01. – 10.05.

 KREATÍV GRAFIKAI VERSENY
TERVEZZ ÉS PÁLYÁZZ!

HAUG DESIGN VERSENY'14

A VERSENY IDEJE

Nevezési időszak: 
2014. szeptember 1. 0:00 óra – 2014. október 5. 24:00 óra

A díjátadó időpontja: 
2014. november 23. szombat 15 óra – Design Terminal

A VERSENY TÉMÁJA

Végy alapul egy ismert, valós történelmi eseményt, vagy egy mese, vagy egy rajzfilm, vagy egy film történetét.

Válaszd ki a kedvenc személyed/karaktered, és helyezd el őt egy jellegzetes helyzetben/szituációban, úgy mintha arról az eseményről egy selfiet készítene magáról.

Az elkészült grafikai kreatívot lásd el egy egyszavas (maximum két rövid egybeírt szó, pl: #olimpiaibajnok), arra a helyzetre legjobban jellemző hashtaggel! Ez lehet vicces vagy akár komoly is. A lényeg hogy a történetre jellemző legyen!

Figyelem! Csak egyedi grafikai tervezésű anyagot fogadunk el. A montázs megengedett!

NEVEZÉSI FELTÉTEL

A versenyre csak az a természetes magánszemély nevezhet, aki betöltötte a 14. életévét. Minden nevezett alkotás mellé csatolni kell a kitöltött nevezési lapot. A pályázó garantálja, hogy a nevezési lapon megadott információk tényleges és valós adatokat tartalmaznak. A grafikai verseny díjainak kihirdetése ezek alapján történik.

Fontos, hogy a nevezési lapra kerüljön fel a pályázó neve, a telefonszáma, e-mail címe, és postai címe, az alkotás címe, valamint az igénybe vett szoftver(ek) neve! Minden pályázónak gondoskodnia kell arról, hogy a benevezett alkotások eljussanak a nevezési határidőig. A nevezési anyagokat nem áll módunkban visszaküldeni!

Az érvényes nevezéshez oszd meg a verseny kreatívját vagy weboldalát valamelyik közösségi oldalon (Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+, stb.), hiszen az a cél, hogy más is értesüljön a versenyről. A megosztási feltételekről a nevezési lapon találsz részletes információt!

AZ ELBÍRÁLÁS SZEMPONTJAI

A beadott pályázatokat az alábbi szempontok alapján fogjuk elbírálni:

  • A kiválasztott történet egyedisége
  • Kreatív megoldások
  • A történet és a hashtag kapcsolata
  • Az összkép erőssége

FORMAI KÖVETELMÉNYEK

A feladatok elvégzéséhez Adobe szoftvereket kell használni, melyek 30 napos próbaverziója letölthető a http://www.adobe.com/downloads/ oldalról.

A kreatív formai köveleménye:

  • Méret: A/3 (álló vagy fekvő)
  • Kifutó: 5mm + vágójel
  • Felbontás: 300 dpi
  • Színkód: CMYK
  • Szöveg: Csak az egy szavas hashtag. A betűtípus szabadon választható, illeszkedjen a témához.

A forrás anyagokat (*.psd / *.ai / *.indd, stb.) és a kész kreatívot (*.pdf) töltsd fel a https://www.wetransfer.com/ vagy bármilyen hasonló típusú oldalra (Dropbox is jó!) és küldd el a designverseny@haug.hu mail címre.

A HAUG weboldalán és közösségi oldalain a nyertes pályázatok megtekinthetők lesznek a díjátadó utáni napokban.

NEVEZÉSI LAP

A verseny részletes leírása, a nyeremények, a zsűritagok és nevezés lap megtalálható és letölthető a http://www.haug.hu/designverseny2014 weboldalról.

 A NYEREMÉNYEK

 I. helyezés

  • Adobe Creative Cloud 1 éves előfizetés
  • Alcatel One Touch Idol 2 mini okostelefon
  • 100 kredit az 123RF.com stock fotó oldalon
  • 35.000 Ft értékű Scolar Design könyvcsomag
    (Eric Chan: 1000 termékdesign; Zalavári József: A forma tervezése; Sean Hall: Amikor az óriáskígyó lenyeli az elefántot… Kommunikáció jelekkel – bevezetés a szemiotikába; Matthew Healey: Mi az a branding?; David Prakel: Expozíció)
  • 1 éves HAUG tagság

 II. helyezés

 III. helyezés

 A ZSŰRI

Bakos Gábor – Képzőművész, az ARC ügyvezető igazgatója *  Balla Dóra – Grafikusművész, a MOME Tervezőgrafika Tanszékének vezetője *  Halasi Zoltán – Ferenczy Noémi díjas tervezőgrafikus, az Art Force Design kreatív igazgatója, MATT Elnökségi tag *  Kaszta Móni – Grafikus, az Arkas Design egyik vezető tervezője és alapítója *  Papp Ádám – HAUG elnök, grafikus, webdesigner, a PixelDesigners Magazine alapítója *  Román Balázs – A Kreatív és a Kreatív Online társ-főszerkesztője